fredag 5. februar 2010

Bondegårdbesøk – Mandagstema - Lekent

Kusleik

Jeg tittet tilfeldigvis innom Mandagstema i dag og så Tema som var Lekent, og tenkte med en gang på dette bildet som jeg allerede har lagt ut på bloggen min. Så jeg hiver meg med jeg og med dette bildet. Denne kua var iallefall en smule leken da jeg tok bildet. :=)  ta en titt her for å se flere lekne innslag.

Kanskje på tide med en liten oppdatering. Det blir lite håndarbeid om dagen. Hender jeg hekler litt på et teppe. Motivasjonen er ikke der. Men jeg redigerer mye bilder. Litt dilla på det nå, så der bruker jeg tiden. I dag har barna og jeg vært på bondegårdsbesøk sammen med naboen. Kjempekoselig. Der var flere forskjellige dyr, bl.a. denne kua. Er det ikke søt?? Eller denne geita under. Det fikk killinger for 1 uke siden, og jentene mine forelsket seg helt i de. De fikk slikke hendene til eldstejenta. DET var stas det. :o)

geita

2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så koselig med gårdsbesøk da. Er drittredd for kyr, så eg kunne nok ikkje ha vore med inn der. Men geita var veldig søt.
    Ha ei strålandes helg

    SvarSlett
  2. Heisann
    Tusen takk for koselige hilsener i bloggen min, de gjengjelder jeg med den største glede. Tusen takk for komplimentene både av sengegavel og skrivestilen min - det gledet meg. Jeg vet ikke om jeg alltid er så morsom, men det jeg vet er at jeg ikke tar meg selv så veldig høytidelig og det å fleipe litt om meg selv, faller meg veldig naturlig.

    Koselig med gårdsbesøk, det er noen år siden jeg hadde barn i barnehage, men husker godt slike utflukter. Fine bilder du har tatt, det første bildet av kua var jo bare tøft!

    Ha en fin kveld - klem fra Jannicke

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten kommentar fra deg :) Alle kommentarer blir belønnet med et besøk i din blogg.