torsdag 29. april 2010

# C # Carrera Phibra

C_thumb[2]

I Petunias ABC lek har vi kommet til bokstaven C. Jeg lurte lenge på hva jeg skulle finne på, også kom jeg på noe genialt. Min kjære mann er hekta på sykling og har syklet Trondheim-Oslo noen ganger. Han selger bl.a sykler fra Italia og en av disse syklene er CARRERA PHIBRA, en fantastisk racersykkel som han selv sykler på. I denne månedens sykkelmagasin http://sykkelmagasinet.no/Nummer+3-2010.9UFRzK14.ips ble denne testet og fikk en kanonbra test. Nå kan jeg både skrive om noe på C og reklamere litt.  Derfor handler dette innlegget om “CARRERA PHIBRA”

Jeg har fotografert teksten fra bladet. Anbefaler å lese dette:

Carrera phibra test 001

 

carrera

 

carrera del 1

 

carrera del 2

 

Carrera del 3

 

Carrera del 4

 

Carrera del 5

 

Dette er noe av det som ble skrevet og det er masse mer spennende å lese.

Vil du lese mer kan du kjøpe Sykkelmagasinet. I morgen kommer det ut et nytt nummer av sykkelmagasinet med en ny test av en annen carrera sykkel, også som mannen min selger.

Er du interressert i sykler kan du også ta en titt på italbikes.no

Og til slutt.Et bilde av min kjære mann på hans kjære sykkel.

Geir OVe ut på tur

For flere C bidrag se ABC bloggen.

14 kommentarer:

  1. Snyggt inlägg, med intressant text!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  2. For en stilig sykkel! Og kult at mannen har matchende drakt :)

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Kanskje det kunne være noe... den jeg har er v e l d i g tung: DBS Finse terreng-sykkel, veldig bra, men sliter med å få den opp bakken der vi bor!
    Go´hælj!

    SvarSlett
  4. Jeg er dybt imponeret over at nogen som helst finder på at cykle fra Trondheim til Oslo...uanset hvad cyklen hedder.....:-))

    SvarSlett
  5. Det var da en helt speciel cykel!

    SvarSlett
  6. Dette var flott reklame! Og et flott innlegg! Stilig mann du har! Jeg har en datter som nok ville likt å ha en sykkel som denne. Hun sykler mye! takk for din hilsen hos meg! God helg til deg og din syklende mann! -Margit-

    SvarSlett
  7. Stilig og vakker sykkel! Tydeligvis en sykkel for kjennere! :)

    SvarSlett
  8. Snyggt jobbat att cykla ifrån Trondheim till Oslo.
    Mysigt reportage med finfina bilder...
    Det är nyttigt att cykla både för hälsa och figur och det kan man verkligen se på din älskling.
    Snyggt med matchande kläder till cykeln fast det är reklam förstår jag ju...
    ha en riktig skön helg //Lotta

    SvarSlett
  9. Så du bor også sammen men en mann av det kalibret. Min er en som må ut å luftes litt før at han kan slappe av sammen med resten av familien. Lærte jammen navnet på et sykkelmerke også. Flott innlegg.

    SvarSlett
  10. fantastisk hvordan teknologien har forandret sykkelen på en 50-60 år. Denne her er jo rene mesterverket. Og noe helt annet enn den racer-sykkel min far hadde like etter krigen. Hele 3 gir;)
    Og min første sykkel, brukt riktignok, den het Flygeren. Logoen var et en motors propell-fly, og som lite gutt følte jeg at jeg føy av gårde på den. Den gang veiene var nesten frie for bilder...

    Kjempebra og interessant innlegg.

    SvarSlett
  11. Ordene nederst på din blog får mig til at tænke på Teresa af Avilas bøn: "Lad intet forvirre dig. Lad intet skræmme dig. Alt forgår. Gud forandrer sig aldrig. Tålmodighed opnår alt. Den som har Gud, Vil opdage at intet mangler. Gud alene er nok."
    God weekend!

    SvarSlett
  12. Sykkelen ser jo kjempekul ut, men det koster vel flesk.... bør jo det når man skal sykle Trondheim - Oslo---hahaha!

    SvarSlett
  13. Lekker sykkel & jammen har du en sprek mann!!
    Blir nok ikke en sånn sykkel på meg,men ønsker lykke til med firmaet:-)
    Fiiin dag til deg fra Randi

    SvarSlett
  14. Høres ut som en super sykkel! Jeg ønsker meg virkelig en racer, men denne tenker jeg ligger i de øvre prisgruppene?

    Takk for kommentar hos meg,
    ha en fin uke :)

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten kommentar fra deg :) Alle kommentarer blir belønnet med et besøk i din blogg.