fredag 28. januar 2011

HIMMELSK



Sharm el sheikh 2005

10 kommentarer:

  1. Flott sted, kunne godt tenke meg en ferie der!

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Lys blå himmel, mørk blått hav og knusktørt rosa fjell - vilke himmelske kontraster

    SvarSlett
  3. Ooooh! Vakkert! Har en kamerat som skal ned dit nå den 3. februar. Tror jeg må vise han disse bildene. Jeg tror han kommer til å reise selv om urolighetene...
    Kjempekjekt at du vil være med på Himmelsk denne uke også. Vi begynner å bli ganske så mange nå. Tar en stund å komme rundt på alle bloggene. Jeg forventer ikke at dere skal gjøre det, men jeg føler for å gjøre det siden jeg driver dette og jeg vil jo at alle skal få en hilsen. Kan ikke love at jeg klarer det hver uke, men de fredagene jeg ikke skal annet, da blir det blogghopping!
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  4. Her kjente eg meg att med ein gong dog med ein bismak...Vi var der i november 2009 og to av familiemedlemmane kom desverre heim med salmonella:o( Ferien vart svært amputert og det tok lang tid før dei vart friske...Trur nok ikkje det vert nokon tur nedatt dit for vår del;o)
    Flotte bilder!!
    God helg, Line

    SvarSlett
  5. Flotter bilder ... jeg var også der i 2005. Den gang bare med et digitalt kompaktkamera, det ble ikke så mye naturfoto! Derfor hyggelig å se dine bilder....

    SvarSlett
  6. Såååå vackert!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  7. For et flott sted! Vakre bilder!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Så smukt det er.. Hav en dejlig weekend :-)

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder.
    Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  10. Ahh sommer og varme..dejligt himmelskt..;-D

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten kommentar fra deg :) Alle kommentarer blir belønnet med et besøk i din blogg.