mandag 17. januar 2011

MandagsTema - Øyeblikk -


Dette er et øyeblikk jeg har lyst å fryse fast. Vet jeg har vist dette bildet tidligere, men det var en spesiell tur. Sharm el Sheik - Egypt. En herlig dykkeferie med 2 gode venner. Fantastisk natur,sted,mennesker og opplevelser. En tur som huskes godt.


..Og dette da..kjære min tid...tenk så fort åra går. Her er eldstejenta mi bare litt over 1 år. Også tatt i Egypt. Men i Hurghada. Herlige øyeblikk fylt med glede over å oppleve.Skape minner sammen.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det dejlige billeder fra minderige øjeblikke.. :-)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Det er godt å skape minner sammen og innimellom trekke fram alle de gode øyeblikkene.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så godt det er med slike Øyeblikk som aldri glemmer! Noen ganger føler jeg på vemod over de gyldne Øyeblikk-minnene! -Margit-

    SvarSlett
  4. Glemte å si at det var en søt lien jente, med vakre små barfota! Så deilig! Og solbildet er fantastisk! -Margit-

    SvarSlett
  5. Herlige dejlige øjeblikke, meget dejlige billeder..;-D

    SvarSlett
  6. Deilige øyeblikksbilder som det er deilig å ta frem og mimre over!!

    NB! "Himmelsk" er fra nå flyttet til fredager. Les info i min blogg!

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten kommentar fra deg :) Alle kommentarer blir belønnet med et besøk i din blogg.