tirsdag 13. desember 2011

fru meis

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder du tar, og så flink du er til å redigere og ordne. Håper dere koser dere med førjulstiden, og nyter de siste dagene fram mot jul. Jeg føler liksom at jeg ikke får gjort alt jeg tenker jeg skal gjøre, men å strikke litt på kveldene er den totale avslapning og hygge. Det blir mange ting av å strikke jevnt og trutt hver kveld. Kos dere og nyt den herlige tiden vi er inne i.

    SvarSlett
  2. Dina fotografier är så vackra, detta har du taget på. Frösådderna hos dig klarar seg säkert i köksfönstret också. Min bod är liten men sonen har satt inn massa lysrør, sturkan är jag ikke sikker på, et eller annet ..32 eller ..52 tror jag det var.. vanliga lysrør, inget spec. fansy. Du ser det här; http://miashage.blogspot.com/2012/02/jippiieeee-endelig.html

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten kommentar fra deg :) Alle kommentarer blir belønnet med et besøk i din blogg.